Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Trött....Ullared

Av agneta svensson - 24 maj 2011 12:57

Idag gick jag upp ur sängen 11,30. Är så trött. Nu ska jag alldeles strax cykla till jobbet, jobbar 15 - 21,15. Jobbar onsdag och torsdag kväll också men sedan ska jag vara långledig.

På fredag åker jag och en väninnan till Ullared, hahahaa.....måste ju bara uppleva detta fenomen en gång i livet. Vi har hyrt en husvagn på campingen där och ska bo där över helgen. Ser verkligen fram emot detta. 


Hm.....har letat efter min väska jag brukar ha när jag ska vara borta över en helg. Neej...den finns inte??? Har kanske lånat ut den till någon eller har jag slängt den kanske??? Jaja...får väl ta min näst bästa väska då, den är lite för lite men, men...får ta en väska till. Då blir det en sak till jag ska köpa på Ullared. Väska. 

 
 
lillis

lillis

24 maj 2011 18:59

Vad skönt för dig att vara långledig och en mini semester är väl inte helt fel.
Hoppas att du hittar väskan annars blir det att köpa en ny
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

24 maj 2011 20:22

Så mysigt ni ska ha :)
Få se vad du får med dig hem :-D

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

24 maj 2011 21:47

Vilken stressresa ni skall utsätta er för, men älskar man att springa i affärer så är Ullared ett paradis, risken är stor att man förköper sig bara. Kan vara mysigt att ligga i husvagn och mysa till det på kvällskvisten. Ni får säkert en resa som ni sent glömmer.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards