Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

väder, väska mm

Av agneta svensson - 26 maj 2011 10:56

Idag ser vädret mycket bättre ut än föregående dagar. Det blåser inte allt för mycket och solen värmer lite igen. Jobbar 13,30 - 21,30 ikväll men sedan ska jag vara ledig i helgen.

Hittade min försvunna väska hos min dotter, glömt att hon lånat den. Hm....Orkar inte hämta den så jag får packa i två väskor istället för en.

Nu längtar jag till imorgon då vi ska bila till Ullred .....Vad kul  det ska bli att shoppa......  .



 
 
lillis

lillis

26 maj 2011 11:27

Kör försiktigt när ni ska till Ullared, hoppas att ni får jättetrevligt
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 maj 2011 17:49

Oj skall du till Ullared en helg o löningshelg.
Det blir inte roligt kan jag tro.
Jag har vart dit en gång och aldrig mer vill jag åka dit fysjutton!
Hoppas du fyndar!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards