Alla inlägg under maj 2011

Av agneta svensson - 9 maj 2011 20:22

Hm.....Färgade mina ögonbryn för ca en vecka sedan o det blev toppenbra. Men tillbehören med färgvätskan var då inte bra. Fick pensla på flera gånger innan det tog. Idag färgade jag mina ögonfransar och det var samma problem här men det blev inte alls bra...syns knappt.


Ja använde Depend ögonfransfärgning. Tillbehören så som borsten tex den tog inte upp vätskan ordentlig o det var svårt att få färgmedlet att fastna på borsten. Sedan var det svårt att röra vätskan slät o fin ...det blev små klumpar kvar o det är ju inte bra.Grrr


Jag ska göra ett nytt försök på fransarna i morgon, ska använda något annat än den medskickade borsten. Är det någon av er som har förslag på ett bättre märke kanske??

Av agneta svensson - 9 maj 2011 12:09

Hörde på radion att det är hejarveckan denna vecka. Då passar väl denna låt:



Av agneta svensson - 9 maj 2011 09:40

Brev från Zingo.....

Hej gammelmatte!
Nu har jag fått sånt där jäkla fukteksem igen
så jag får ha krage på mig för att inte krafsa sönder det,
tvättas med alsolsprit och jodopax är inget roligt heller.
Hoppas du har det bättre än jag men det ska väl bli bättre om några
dagar, då ska jag vara hos Rikard (lillhusse?? 31 år gammal) och Anna
för matte och husse ska ta med Lukas(barnbarnet) till Stockholm
över helgen för att gå på Junibacken och ett antal museer.
Dom ska även bo på hotell och jag får inte följa med, men
2 veckor senare ska dom hälsa på sin yngsta son utanför Göteborg
(Marstrand)
och då har dom hyrt en stuga där jag får vara med.
 
Ha det så bra
Hälsningar
Zingo    
 

Av agneta svensson - 8 maj 2011 10:20

Vilket underbart väder det är idag. Gah....och jag ska jobba. Jaja....jobbar 12,30 - 21,15 ikväll sen är jag ledig. Ska verkligen inte klaga. Men när solen skiner vill man vara ute och njuta av den.

Ha en bra söndag och njut av det vackra vädret

Av agneta svensson - 7 maj 2011 10:52

Här kommer en snutt på Eric Saades lyckade rep....äntligen gick rutan sönder.

esc
Av agneta svensson - 7 maj 2011 09:59

Bestämde mig för att inte ha någon reklam på sidan, gah...

Av agneta svensson - 7 maj 2011 09:35

Har en annan blogg men nu är jag irriterad för den fungerar inte återigen....Detta gör mig gaaalen..... Det går inte att skapa inlägg just nu o det är illa. Funderar därför på att börja blogga här istället. Men står jag ut med reklam? Ska jag kanske betala en summa för att slippa det? Kan vara värt detta.


Just nu är jag fullt sysselsatt med att förutom jobba , titta på eurovision song contest. Följer med i allt. Just nu är det repetitioner i Tyskland och Saade har gjort sitt extra rep igår. Efter andra försöket fungerade glaskrosset, Det var väl förväl det. Sverige fick ett extra rep igår då deras rep inte fungerade 1.a dagen. 


Jobbar hela helgen, börjar 12 idag och slutar 21,30. Imorgon börjar jag 12,30 o slutar 21,15. Sedan är jag ledig en vecka förutom onsdag då jag ska på en föreläsning.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards