Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Badpremiär i mälaren...............

Av agneta svensson - 29 juni 2011 15:56

Idag cyklade jag ner till mitt sommarparadis, lövudden. Det är finska föreningen som har en badplats mm där. Det är en så perfekt liten vik och man kan se ut som man gör utan att någon bryr sig också. Rent o frescht är det överallt och billigt att köpa kaffe, bullar , glass och mat....................Det är väl snällt att vi svenskar får vara där också.

Min syster och man kom och även en av mina väninnor. Oj, vilken underbar dag. Nu är det verkligen semester och sommar . Vi tog våra premiärdopp i mälaren idag, det var ca 21 grader i vattnet. Så sköönt. Älskar att bada ute i sjön och i havet....Det är mitt liv.   

Ser på nyheterna att det ska bli svalare o regn, nääää................ev fint imorgon med men sedan ska det bli dåligt....Varför????...........Det har ju bara varit riktigt badväder ett par dagar, gah......

 
 
lillis

lillis

30 juni 2011 06:51

Vilken härlig dag du haft med bad, goda vänner.
Hoppas att vädret håller i sig
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

30 juni 2011 08:30

Visst är det härliga dagar. Man får njuta så länge det varar.

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 juli 2011 09:20

Grattis till årets första dopp, det är underbart när solen gassar, själv kliver jag i ett kylslaget badkar när det blir för jäkligt varmt. I dag är det gott, mulet och friskt ute, så vill jag ha det.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards