Alla inlägg under juni 2011

Av agneta svensson - 22 juni 2011 19:27

Idag har jag bara tagit mig en långpromenad. Har haft fullt upp med att göra ingenting...Hur härligt är inte det ibland.   Ser ut att bli ostadigt väder i midsommar, inget ovanligt med andra ord.Gah......Hoppas på sol ibland iallafall och att man kan vara ute. Det blir väl som vanligt , varma kläder och springa ut och in mellan skurarna..hahaha....är det midsommar så.....

Av agneta svensson - 21 juni 2011 15:53

hahaha................Tog fram frysväskan för att vädra ur den , bra att ha matvaror i när vi åker. Kommer ut i köket och vad ser jag då??? Jo, Puff som lagt sig till rätta.

   

Hahaha.........

Satt på bakongen och försökte lösa korsord, hm.........då kom Zigward.

 

Av agneta svensson - 21 juni 2011 12:59

Tagit  mig en långpromenad på morgonen, så skönt. Sedan tog jag cykeln till affären , handlade lite inför midsommar, ska handla det sista imorgon. Tar lite i taget så blir det inte så tungt att bära.

Ska till Blötberget med några vänner över midsommar, som har en stuga där. Det ligger ca 10 mil härifrån mot Falun till. Ska bli trevligt som bara den. ...Hoppas att vädret blir någorlunda så att man kan vara ute.

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och lösa korsord.

Av agneta svensson - 21 juni 2011 12:55

Igår tog jag mig en cykeltur till erikslunds köpcenter, tar ca 15 - 20 minuter att cykla dit. En lagom tur. Handlade lite öl och vin till midsommar. Sedan satt jag mig på balkongen och njöt av ett par glas rödvin. Så underbart att ha semester, bara njuter..  

Av agneta svensson - 19 juni 2011 15:47

Eftersom det regnar har det passat bra att titta på en videofilm på eftermiddagen.

Jag såg The Bounty Hunter, med Jennifer Aniston och Gerard Butler i huvudrollerna.

Tyckte filmen var helt klart sevärd, och rolig. Titta på den om ni inte har sett den.

Av agneta svensson - 19 juni 2011 10:30

Igår kom jag inte in på bloggen...grr.....så jag kunde inte skriva något.

Men jag städade i garderoberna och det blev två stora sopsäckar med kläder att slänga....Oj vad plats jag fick i mina garderober och lådor nu. Varför spar man sånt som man aldrig använder????? Underligt. Jag har varit optimistisk också och trott att jag ska komma i mina kläder som jag hade för några år sedan då jag var smal...Men har nu insett att så blir det aldrig. Kroppen förändrades när jag slutade röka för 4 år sedan och samtidigt kom i övergångsåldern, gah. Bara att acceptera...

Idag ska jag torka av alla lister och skåp i lägenheten....och ta badrummet....Bra väder till detta. Vi har mulet idag med.

Av agneta svensson - 17 juni 2011 23:45

Äntligen.................Ledig lördag , söndag och semestern börjar på måndag....  

Av agneta svensson - 17 juni 2011 12:44

ÅÅhhh.............sååå sött. Titta på det här klippet, när kattmamman kramar sin unge .

Jag blir alldeles tårögd av detta.

Jobbar 14,30 - 21,30 ikväll, sen har jag seeemester...........Ni får ursäkta att jag inte orkat in varenda dag och kommenterat i era bloggar men just nu är jag slut i både kropp och själ. Men som sagt snart är jag ledig och får ta igen mig i 4 veckor..

Ovido - Quiz & Flashcards