Alla inlägg under juni 2011

Av agneta svensson - 4 juni 2011 10:53

Inget speciellt att skriva om idag. Underbart väder med sol och värme  . Jobbar ikväll 12,30 - 21,30. Ser jag inte fram emot då vi har så varma äckliga kläder på jobbet. Tänk att vi inte kan få kläder i sval bomull till sommaren istället för denna säckväv(känns det som) som inte andas som vi har nu, gah......

Ha en skön lördag.

Av agneta svensson - 3 juni 2011 12:18

Sommaren är äntligen tillbaka igen med sol och värme  . Underbart...

Idag kan jag cykla med sandaler och linne, tralala........Ska till jobbet alldeles strax , börjar 14 och slutar 21,30 ikväll. Jobbar hela helgen och nästa med för att jag ska få vara ledig helgen före semestern. Tänk att det bara är två veckor kvar att jobba, ska bli så skönt med semester. den längtar jag till... 

Av agneta svensson - 2 juni 2011 17:02

Tittade på Anna Travis igår kväll. Det är en engelsk kriminalare som jag gillar skarpt. Gillar när det är människor som ser ut som vanliga människor, om ni förstår vad jag menar. Har ni inte sett serien så rekommenderar jag den.


Idag har jag varit ledig och bytt till sommargardiner i alla rum , så härligt. Jag har även färgat mina ögonfransar igen med svart färg denna gången. Vet inte om jag tycker att det blev någon skillnad mot brunt......hm...

Av agneta svensson - 1 juni 2011 10:30

Saades  nya singel  uppföljaren till popular släpps idag på spotify och itunes.

Den heter Hearts in the Air. Jag tycker att den är jättebra.  



Hearts In The Air (feat. J-Son) by poppostergirl

Ovido - Quiz & Flashcards