Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Jobbigt..........hoppfullt

Av agneta svensson - 16 juli 2011 15:12

Idag har jag hälsat på en kompis till mig på lasarettet. Han har legat där nu i en vecka.....Har varit jättejobbigt då vi inte vet vad det är. Feber och gått ner i vikt. Sedan hittade de något på levern. Nu tror de att det är varbölder....pust  då går det ju att åtgärda.Provsvaren kommer nästa vecka....Håller tummarna för att allt ska gå bra.

Jag tog mig en promenad från lasarettet och hem , tog ca 40 min. Skönt..............Nu ska jag laga något att äta sedan blir det nog ryggläge i soffan ett tag. Hoppas att ni har och får en fortsatt bra helg...

 
 
lillis

lillis

16 juli 2011 17:47

Hoppas att allt ordnar till sig för din kompis.
Ha en skön kväll
kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

17 juli 2011 09:39

Usch då hoppas de går bra för din vän.
Inte roligt att vara sjuk och de inte vet vad som felar!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 juli 2011 10:31

Hoppas att din vän får hjälp och blir frisk, man är ju så orolig och tror det värsta.
Här regnar det i dag trist värre.
Ha en bra dag / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

18 juli 2011 15:13

Hoppas det inte är nåt allvarligt och att hon blir frisk fort!

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards