Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

jobb....tv

Av agneta svensson - 24 juli 2011 05:54

Klockan är nu 05,54 och jag sitter här och skriver  med min kopp kaffe. Snart bär det iväg till jobbet, gah. Har bara sovit 4 timmar inatt, typiskt när jag ska upp på morgonen. Men tur att det är en ganska kort dag iallafall.

Tv.n kom igång 20,30 igårkväll så jag fick se spårlöst försvunnen och slutet på So you think you can dance....

 
 
Birgitta

Birgitta

24 juli 2011 09:17

Jobbigt att inte kunna sova när man ska upp tidigt. Jag har också det problemet.
Tur du har kort dag i alla fall.

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 juli 2011 11:05

Vilken tur att det fixade sig med TV:n.
Hoppas att det går bra att jobba i dag trots att du inte sovit mycket
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards