Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Kris på jobbet och shopping

Av agneta svensson - 27 juli 2011 20:08

Igår skulle jag ha jobbat 15 - 21,30 men jag fick rycka in och jobba natt istället. De ringde från jobbet vid 11,30 klippet och sa att det var kris med personal. Klart jag ställde upp. Så jag har jobbat från kl 21,15 igår kväll till 7,00 i morse. Det fungerade jättebra faktiskt. Men en av kaninerna smet och vi sprang nog en halvtimme o försökte få in den men inte då. Vi kollade den hela natten och den var i trädgården men i morse var den borta. Suck.....jag som blir så bekymrad. Hoppas att dagpersonalen hittade på den idag. En av kollegerna sa att den brukar komma tillrätta , den har tydligen varit på rymmen flera nätter.


När jag kom hem imorse slängde jag mig i duschen, jag var så svettig. Nu är det tropisk värme igen. Sedan åt jag frukost o läste morgontidningen på balkongen.


Sov till 11,30 och träffade min dotter på stan vid 13,30 ca. Vi gick runt och tittade lite, det blev ju en del shopping förstås också. Köpte skor åt mig och min dotter fick ett par hon med som hon vill ha. Köpte lite värmeljusstakar, är ju tokig i ljusstakar som sagt. Får aldrig för mycket.


Införskaffat mig en ny mobil också, en Nokia c3-01.C3-01 från Nokia har både knappsats och pekskärm, funktioner för e-post från exempelvis Hotmail eller Gmail. Även anpassad för Facebook och Youtube.


Vi åt på Mc donalds, gott som bara den. Vi har verkligen haft en underbar dag idag. Varmt som bara den.....


  

         

 
 
Ruth

Ruth

27 juli 2011 23:09

Oj, så du har handlat ! Tuffa dojer och många fina ljuslykter, så fin det skall bli hos dig när höstens mörker kommer, så mysigt, så mysigt.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 juli 2011 06:42

Grattis till nya mobilen så fin, snygga skor och fina ljusstakar. Vad skönt att det gick bra att jobba natt. Hoppas att kaninen kommit till rätta
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta till Ruth

Birgitta till Ruth

28 juli 2011 09:42

Både en jobbig natt och bra dag för dig!
Kul med ny telefon :) Är lite sugen på att köpa en ny också. Ser knappt vad jag skriver... Häftiga skor och mysiga ljusstakar!

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards