Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Ikea

Av agneta svensson - 28 juli 2011 16:09

En av mina väninnor hämtade upp mig idag och vi for ut till Ikea en stund på eftermiddagen. Där fyndade jag en vägglampa, visar den då den kommit på plats, en golvlampa, stekpanna, glas så snygga och så billiga och påslakan samt ett doftljus.

Tänk så stort det blivit på Ikea sen de byggde nytt, oj,oj.....Det var faktiskt första gången jag var där.


   

 
 
gerty

gerty

28 juli 2011 22:15

Kul att choppa loss i bland

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 juli 2011 06:48

har inye varit på nya Ikea än har tänkt flera gånger men det har inte blivit av.
Fina saker du handlat
Ha en bra helg
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards