Alla inlägg under juli 2011

Av agneta svensson - 23 juli 2011 19:22

Fortfarande ingen tv....hm???????

http://www.cucirca.com/

Den här siten är jättebra , här kan ni hitta massor av tvserier som ni kan titta på gratis . Just nu tittar jag på Ghostwhisperer...så himla bra....

Av agneta svensson - 23 juli 2011 10:45

Oj.oj.oj.....Vilket oväder det var igår på förmiddagen. Det förde med sig översvämningar på E18 , larmen gick här och där och det blev strömlöst på vissa ställen i stan. Där jag bor har vi inte haft tv sedan igår förmiddag. Tur jag har datorn och svt att titta på. Vi får väl hoppas att Comhem får ordning på sändningarna idag iallafall.

Är inbeordrad att jobba imorgon 7,30 - 12,30, suck. Har jag ju ingen lust med me jag får iallafall lite extra i plånboken. Det ger bra betalt....positivt tänkande.

Jag avslutar detta inlägg med att sända en tanke till Norge och den tragedi som utspelas där...Varför?

Av agneta svensson - 22 juli 2011 10:14

Oj, vaknade vid 7,00 imorse av åskan.   Det mullrade på några timmar här på morgonen. Det var ett riktigt värmeåskväder ska jag säga....puh...Fortfarande kvavt och mulet här så det kanske kommer mer, vi får väl se.

Har dammsugit bort alla dammkatter här och nu har jag bara två katter kvar.....Det blev lite trångt här hemma. Fniss..................Skönt att vara ledig nu.

Av agneta svensson - 21 juli 2011 12:26

jaha...nu har jag snart gjort min första arbetsvecka. Jobbar 14 - 21,30 ikväll sedan ska jag vara långledig, fredag, lördag och söndag. Sov till 11,00 idag är alldeles slut. Dels är det kämpigt på jobbigt så här i semestertider och sedan har vi tropisk värme här i Västerås. Svetten bara lackar av en när man springer på jobbet...puust...Ändå älskar jag denna värme, är lite knäpp där. Underbart hääärligt att cykla hem på kvällarna då det är lite svalka, men inte mycket.

Av agneta svensson - 20 juli 2011 09:44

Första arbetsdagen är gjord och nu känns det som om jag aldrig varit ledig. Jag kom snabbt in i detta igen. Extra kämpigt förstås under semestertider men det fungerade okey igårkväll tycker jag. Trött och slut i rygg och ben som nu har blivit vana att inte arbeta så mycket. Ikväll jobbar jag 13 - 21.

Oro igen för min kompis, som är jättedålig just nu. Vi väntar fortfarande på provsvaren.........Varför ska det behöva ta sådan tid? Ändå har de honom på förtur....

Av agneta svensson - 19 juli 2011 12:14

Jaha...då var det dax igen då. Kan faktiskt inte fatta att jag verkligen ska börja jobba igen. Ville inte kliva upp idag  och därför låg jag till 11,00. Känner inte alls för detta...neeeej.............Nu gäller det att hitta sin positiva sida och jag har ju faktiskt snart semester igen att se fram emot. Det är bara 5 veckor dit....Får nu hoppas att det fungerat och fungerar bra på jobbet så man får börja i lugn takt iallafall. Jobbar 14 - 21,30 ikväll. Ska snart hoppa på cykeln och ge mig iväg.

Av agneta svensson - 18 juli 2011 19:22

Idag har jag tagit en långpromenad i regnet. Varmt som bara den har det varit och sedan har det småstrilat, ett härligt väder enligt mig.

Har klickat hem denna fina vägglampa från Jotex. Den ska sitta på väggen ovanför tv.n i vardagsrummet. Oj, vad fint det ska bli. Lääängtar.............

 

Av agneta svensson - 17 juli 2011 12:15

Neej.....inte redan. Har det verkligen gått 4 veckor? Jaa, det stämmer. Gah....

Är ledig imorgon med men sedan börjar allvaret igen. Har lagt in om semester om 5 veckor igen. Tänker att då är det lagom med två veckor till. Ser fram emot detta....

Nu ska jag laga mat, fiskbullar i hummersås. Mums..............

Ovido - Quiz & Flashcards