Alla inlägg under juli 2011

Av agneta svensson - 7 juli 2011 19:37

Semester just nu, även här på bloggen .....Ett klipp från Västerås cityfestival

Av agneta svensson - 5 juli 2011 18:50

Mulet väder idag med. Suck........Vad gör man i detta tråååkiga väder???? Har gjort rent ugnen, välbehövligt. Brandvarnarn gick igång varje gång jag satte på den.hrm...fniss

Tagit mig en cykeltur, behöver komma ut i friska luften även om det är tråkigt väder.

Har tittat på en Agatha Christie film på em, om miss Marple. Jättebra, älskar dessa engelska deckare.

Ikväll är det allsång och midsomer som gäller.  

Av agneta svensson - 4 juli 2011 16:30

Hittade ett underbart klipp med Wiehe och Dileva men jag vet inte från vilket år det är. Klippet är från söndagsöppet iallafall. Detta är väl en underbart passande kombination tycker jag. Deras budskap i texterna stämmer ju väldans bra överens.

Vilken röst han har Di leva, varsågod och njut.

Av agneta svensson - 3 juli 2011 10:22

I går var jag på bröllop då furst Albert och Charlene Wittstock i Monaco gifte sig. Vilken underbart vacker klänning hon hade , oj,oj,oj.............Designad av självaste Armani.... Klänningen var i bländande benvitt siden Duchesse Giorgio Armani Privé klänning med ett långt tåg och lång slöja gjord av benvitt siden tyll. 
Klänningen var utsmyckad med blommiga broderier, utformad med
stenar i guld nyanser, tillsammans med Swarovski kristaller och pärlemor
Teardrops i vitt och guld nyanser.
 

Det ni.........................................

 

Av agneta svensson - 3 juli 2011 09:44

Ja, vilken tur vi haft med vädret under festivalen. Varmt och uppehåll. Solen har även visat sig för oss ibland. Häääärligt. Vi har haft tropisk värme här, hög luftfuktighet. När man går runt på festivalen och kollar runt bland alla människor, marknadsstånd, karuseller och langosstånd så tror man att man är i utlandet. Häääärligt........................

Dileva var så himla bra och publiken, vi  sjöng med i alla hans låtar som han sjöng. Han är en så bra musiker och han har sådan skön humor....En upplevelse att få se och höra honom.

Här är ett klipp från körslaget med en av låtarna han körde i fredags.........

Av agneta svensson - 1 juli 2011 11:35

Idag tog jag cykeln till Erikslund köpcenter igen. Handlade lite på bolaget inför powermeet bla som är nästa helg.  Det är såååå kvavt ute idag, svetten lacka om mig när jag klev av cykeln. Hoppas inte det blir åska bara, är så himla rädd för den. Om den nu vill dundra så hoppas jag att det blir på eftermiddagen eftersom jag och några vänner ska ner på festivalen på stan ikväll. Thomas Dileva kommer och jag bara älskar honom....efter honom kommer The Ark, är också okey. Det är ju The arks avskedsturne så det kan ju vara okey att se dem en sista gång live.

 


Skapa flashcards