Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Hänt idag......

Av agneta svensson - 27 augusti 2011 18:31

Idag har jag varit flitig trotts träningsvärk, jag har städat. Välbehövligt kan jag säga. Har suttit en stund på balkongen i det vackra vädret med ett glas rött och njutit. Ibland är det extra skönt att leva.


Har gjort en tavla av mina barn, blev riktigt bra faktiskt. Den sitter nu i vardagsrummet och pryder min vägg. Ett riktigt konstverk kan ni tro.

  

I kväll blir det So you think you can dance och friidrotts VM på tv för min del.

 
 
Birgitta

Birgitta

28 augusti 2011 09:28

Varmt och skönt hade vi igår också. Vilken fin tavla du gjort! Bättre ha bilder på väggarna så man ser dom varje dag i stället för tråkigt album...

Kram från mig

http://blogg.birgittasplace.com

 
Ruth

Ruth

28 augusti 2011 09:44

Roligt att sätta ihop en sådan tavla, många minnen kommer i dager när man håller på, Ikea har många stora ramar, så många fina tavleor man kan göra.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards