Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Flitig och vm skräll

Av agneta svensson - 29 augusti 2011 12:28

Har varit  flitig igår och idag. Igår så dammtorkade jag i alla rum med en våt trasa. Så skönt att få sådant här gjort. En promenad blev det också. Tittade på Vm i friidrott men vad hände? Den enda som jag verkligen såg fram emot att se tjuvstartade och blev diskad. Usain Bolt som skulle utklassa alla i 100 m. Stackarn säger jag bara,  vilken chock det blev hos oss alla. Men det kan ju hända den bästa. De är ju överladdade ibland och vill så mycket. Men vi får hoppas att han kommer igen i 200 m och att han han glömma detta.

 

Bild  lånad fr Vlt

Idag har jag tvättat och tagit mig en promenad. Har köpt en höstaster som jag hängt i en ampel på balkongen. Blev så fint så. Tittar lite på Vm ibland, har tv.n på ifall det blir något intressant. Nu ska jag laga mat och sedan tänkte jag rensa i mina badrumsskåp .

 
 
lillis

lillis

29 augusti 2011 13:41

Vad flitig och duktig du varit som städat. Ja det blev en riktig miss när han tjuvstartade
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards