Alla inlägg under augusti 2011

Av agneta svensson - 21 augusti 2011 17:59

Nostalgi på hög nivå. Tage Erlanders berömda historia. Hahaha......Underbart vilka profiler vi hade i riksdagen på den tiden.


Av agneta svensson - 21 augusti 2011 16:49

Idag har jag jobbat med min hemsida. Jag har gjort färdigt min höstsida med höstgåvor och gjort egna gåvor som jag skickat till mina hemsidevänner.

Nu tänkte jag gå igenom mina höstkläder, det står inte på så ska man börja använda dem. Men jag hoppas att det dröjer ännu ett tag.

Vill ha nya kläder till hösten, jacka, tunikor , kängor mm.................Ska passa på att gå ner på stan nu när jag är ledig. Tror jag.......  

Av agneta svensson - 21 augusti 2011 09:28

Tittade på programmen igår, några av dem iallafall. Gäster med gester, vilken besvikelse. Tror inte jag drog på munnen en enda gång. Näääää..............Det som var så bra på 80-talet. men,men det var då det.

Tack för musiken, nääääääääääääää......nej. Bytte kanal. Inget för mig.


Kommisarie Banks, jaaaaaa...........äntligen  något bra att titta på en lördag kväll.

En himla spännande , ruggig och bra deckare. Älskar brittiskt......De kan göra serier de.

Av agneta svensson - 20 augusti 2011 11:22

Ikväll blir det : Gäster med gester, ska bli kul att se om det är lika kul idag.

                       Tack för musiken, är ju trött på svenska artister men ska ge programmet en schans.

                       Kommisarie Banks, en engelsk deckare. Love it.....

Allt på SVT 1, hurra ingen reklam......................

Av agneta svensson - 19 augusti 2011 14:50

Sitter här med ett glas rött   och njuter av att ha semester och vara ledig. Har inte gjort något speciellt idag, är trött och vill bara ha en njutbar dag för mig själv.

Här på gården invigde de vår utegrill idag, såg trevligt ut. Men jag orkade inte vara bland människor idag så jag höll mig inne.

En njutbar promenad tog jag tidigare idag, men det var kvavt som bara den ute, puh...Nu är det mulet men på förmiddagen sken solen.


Bjuder på nostalgi här...älskade Kate Bush som gjorde denna låt känd. Hon var så speciell i rörelser och röst. Hittade denna sångstjärna ,Hayley Westenra (född 10 april 1987 i Christchurch, Nya Zeeland ) som framför denna klassiker suveränt....

Av agneta svensson - 18 augusti 2011 08:48

Oj, vad skönt, jag fick kompledigt i morgon så då är jag ledig fred, lörd, sönd. Sedan har jag 14 dagars semester. Yes........  Vera vår samordnare på jobbet är en ängel.

Vår kronprinsessa är gravid och väntar ett vårbarn, Grattis till dig och Daniel.

Här är Ladygagas nya video, kanonbra som vanligt. Love her..............

Är så himla trött på våra svenska artister just nu som inte kommer med något nytt. Den enda som jag tycker är nyskapande just nu är Eric Saade...Min idol Carola är jag också trött på som bara kör Elvis o Barbra...Vad fn......Hon kan väl komma med sin egen musik o något nytt.....Neej.....ryck upp er alla artister i Sverige....

Av agneta svensson - 17 augusti 2011 11:10

Nu är det dax igen. Jobbar ikväll 15 -21,30 och i morgon kväll 13 - 21,30. Sedan hoppas jag få ta ut kompledigt på fredag. Håll tummarna för det. Då är jag ledig fredag, lördag och söndag + 14 dagar semester.  


Av agneta svensson - 16 augusti 2011 18:05

Ännu en stor aktris har avlidit. Sif Ruud avled igår, 95 år gammal.

 

Skapa flashcards