Alla inlägg under augusti 2011

Av agneta svensson - 2 augusti 2011 19:36

Jusst nu har jag ingen lust och ork för blogg eller hemsida. Så det blir dåligt med inlägg och kommentarer från min sida.

Igår var en av mina vänner här och borrade upp lite lampor. Bla den här fina, mysiga belysningen som sitter på väggen i vardagsrummet.

  Sedan kom en väninna hit och jag bjöd på lunch.


Idag har jag tvättat i tvättstugan. Efter det tog jag och en väninna en promenad ner till stan , där köpte jag Carolina Gynnings , GoGirl parfym.....

  Äskar den....den doftar sååå gott. Efter stan bjöd jag på middag och vi snackade lite om ditt och datt. Har varit ledig nu i två dagar och vilket underbart sommarväder vi haft. Är trött och känner inte alls för att jobba imorgon men det 'är som vanligt bara att bita ihop.....Snart är semestrarna slut och allt blir som vanligt igen. Ska bli skönt.


Av agneta svensson - 1 augusti 2011 19:45

Grattis Jimmy på 32 årsdagen!!!!!! Min son fyller år idag. Tänk att det är 32 år sedan du föddes.   

Ovido - Quiz & Flashcards