Alla inlägg under september 2011

Av agneta svensson - 30 september 2011 11:19

Gerty ville se vad jag inhandlat på min shoppingrunda.


Mina kängor, svarta med kilklack. S¨å sköööna.....

   

Svarta, orange och rosa strumbyxor


 

En orange skön tröjväst.........


 

Den underbart sköna och ursnygga röda tröjan....som inte passade på mig, buhuu

Den ska jag byta i helgen.

 

Av agneta svensson - 30 september 2011 10:48

Vilket sommarväder vi fått.Oj,oj,oj...20 graders värme, inte illa. Häääärligt.....Nu får man passa på att njuta av det milda vädret för snart så smäller kylan till....

Ska jobba ikväll med 14 - 21,30 sedan har jag ledig helg.

Ha en skön fredag alla mina vänner där ute......

Av agneta svensson - 29 september 2011 11:26

Igår åkte jag o en av mina väninnor till Eriksborgs köpcenter och oj,oj,oj  vad  mycket affärer...Så himla kul. Hit kommer jag ofta på besök. ....

Jag shoppade tre olika tjocka stumpbyxor i rosa, orange och svart. Sååå snyggt ihop med tunikor mm. Hittade även en orange stor tröjväst, skön till hösten och en röd stickad jumper med stor hängande krage men neej, den var för kort upptäckte jag när jag kom hem ( har mage) så den ska jag byta i helgen. Köpte mig även ett svart långt linne och ett pat snygga snörkängor med kilklack, såå sköna.


Träffade några fler väninnor på köpcentret så vi tog oss en fika innan vi åkte därifrån. Vi hamnade också på Hälla köpcenter men där behärskade jag mig, köpte inget....


Vi var borta hela dagen , vi kom inte hem förrens 20,00 och då var jag alldelse slut i ben, huvud och fötter. Orkade inte in på datan.


Känner av det idag med. Jobbar 15 -20,30 ikväll.......måste ner och byta batterier i cykellyset och pumpa cykeln sedan ska jag skicka iväg ett kort till syster yster som fyller år på lördag.

Av agneta svensson - 27 september 2011 17:50

jag är ännu mer kär i Ica Maxi  ,>( erikslund) än förrut. De hade fått in LCHF bröd i olika smaker....jaaa............Jag dansade av glädje i butiken..hahhahaaa.....Äntligen....... Nu får jag äta ostsmörgås till kaffet i morgon bitti. Läängtar.



Av agneta svensson - 27 september 2011 12:09

Vet inte vad det är med mig men jag känner mig så himla trött o slut. Mår skit. När kl är 20,00 på kvällen orkar jag nästan inte hålla mig vaken. Gah......Är väl nå efterdyningar efter förkylningen. Vill inte bli sjuk igen. För nu ska jag vara frisk och kry .....


Har varit till Netto på förmiddagen och handlat lite matvaror. Ska till Ica Maxi på eftermiddaggen ev och handla mer matvaror.

Köpte mig en zipoverall på Netto för bara 279 kr, en svart. Kanonskönt att ha på sig i höst o vinter, (inne förstås) Inget för gamla kärringar att gå ute i inte...hahaha....


Av agneta svensson - 26 september 2011 14:33

Har inget speciellt att skriva om idag. Ska börja jobba på torsdag igen, ska bli skönt. Jobbar torsdag o fredag kväll denna vecka. Det är dyrt att vara sjuk.............Fy tusan säger jag. Förlorar 1000 kr bara på 1.a dagen.Gah


Har tagit mig en promenad och just nu tvättar jag. 


Ha en bra måndag .

Av agneta svensson - 25 september 2011 14:01

Oj, vad skönt det känns . Jag har dammsugit och dammat, det var verkligen inte en dag för tidigt. Så skönt att jag är pigg igen. Nu nfår jag hoppas att jag får vara frisk resten av året, tack.

Ikväll är det svårt att välja vad jag ska se på tv. Moreaus eller True Talent????? Tror att det blir Moreaus, tycker att det programmet slår det mesta på tv just nu. Jag kan se slutet på True Talent eller välja att se programmet på nätet i morgon.

I kväll gästas Kalle av Daniel Adams-Ray, Nicolai Dunger, Charlotte Perrelli och Bengan Jansson .

 

Här är en snutt från Moreaus mm då Danny var en av artisterna:

 

Av agneta svensson - 24 september 2011 18:14

Känner mig bättre idag, tack o lov. I morgon ska jag försöka ta fram damsugaren och suga upp dammkatterna i hörnen. Nja.... de finns inte bara i hörnen. Gah.

Ska ta mig ut i morgon också, måste ha lite frisk luft i lungorna.

I kväll blir det soffläge och tv.....Inte något speciellt att se tror jag men kanske hittar jag något på dumburken.

Ha en skön lördagskväll......

Ovido - Quiz & Flashcards