Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Planeringsdag

Av agneta svensson - 28 oktober 2011 06:59

Puust.....Jag är redan uppe. Är van att få sova så lite eller så länge jag vill eftersom jag bara

jobbar kvällar. Svårt att ställa om sig för att gå upp på bestämd tid. Börjar 8,00 idag och slutar 16,00.

Vi ska ha planeringsdag - utbildningsdag på jobbet idag. Det blir nog bra, har hört från andra som varit att det är intressant och att dagen går fort. Vi blir bjudna på förmiddagsfika, lunch i form av pizza och eftermiddagsfika.

Det blir en icke LCHF dag idag..........    


Sedan är jag ledig i helgen och ska ha två veckor semester......så skööönt. Har mycket att ta itu med här

hemma.


Ha en bra fredagkväll .....ifall jag inte orkar in ikväll.

 
 
lillis

lillis

28 oktober 2011 07:13

Hoppas att din dag blir givande. Vad skönt för dig att vara ledig i helgen och ha en semester att se fram emot
Kram

http://danslillis.bloggplatsen .se

 
Ruth

Ruth

28 oktober 2011 10:45

Hoppas du får en givande dag på kurs och jobb. Du behöver nog dessa 2 veckornas ledighet, kliva ur sängen när det behagar dig och göra vad du vill av din dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

28 oktober 2011 18:09

Förstår att du ser fram emot semestern :)

Kram o trevlig helg!

http://blogg.birgittasplace.com

 
Cina

Cina

28 oktober 2011 20:58

Hoppas du hade en givande dag idag på utbildningsdagen.
Önskar dig en fin helg och en mysig semester!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards