Alla inlägg under oktober 2011

Av agneta svensson - 16 oktober 2011 12:42

Hade tänkt gå på bio idag med ett par väninnor. Vi hade tänkt se Svensson, svensson. Men jag mår inte bra och har beslutat mig för att bara ta det lugnt hemma i soffan. Det blir simning, True talent ,  Moreaus mm  och Pan am på tv istället.

Ha en skön söndag.

Av agneta svensson - 15 oktober 2011 15:49

Tittar in för att visa att jag lever. Som jag sagt tidigare , är det mycket omkring mig just nu. Har varit ute på en promenad med en av mina vänninor idag. Passade på då solen var framme.


Nu ska jag titta på simning på svt 1 , börjar 16,00.


 Har läst era bloggar men jag orkar inte kommentera just nu.

Av agneta svensson - 13 oktober 2011 11:17

Jobbar 14 - 21 ikväll. men sedan är jag ledig fred, lörd sönd. Fick ta kompledigt i morgon. Skönt , då jag behöver detta.

Solen skiner här i Västerås men det blååser.............I hate it. För det är sååå jobbigt att cykla.

Av agneta svensson - 12 oktober 2011 12:30

Ska jobba tre kvällar igen nu. Onsd, torsd och fredag. Har mycket omkring mig just nu och jag hoppas att ni har tålamod med mig.

Igår fick jag ett glädjens samtal iallafall. Det var Zingos nya husse som ringde och talade om att lilla Kungen mår toppen.


30 november släpper Eric Saade sitt andra album i år. Saade vol.2

 


Av agneta svensson - 11 oktober 2011 10:08

Har mycket omkring mig nu som stör min positiva energi. Orkar inte alltid kommentera hos er men jag läser era inlägg.


Har en ny länk på sidan under bloggar jag följer till en kennel som föder upp Soft coated wheeten terrier...Love it. En sådan ras jag hade tidigare. Jag älskar den rasen. Gå in o titta vad söta valparna är.


Har problem med min hemsida just nu. Kan inte ladda upp grafiken som jag gjort. Antagligen inget utrymme kvar. Försöker få kontakt med ägarna så att jag kan köpa mer utrymme i spacen......


Solen skiner här och jag ska ta mig ut på en höstpromenad. Behöver andas frisk luft.




Av agneta svensson - 10 oktober 2011 20:02

ikväll är det premiär på 2 1/2 men med Ashton Kutsher....Spännande och kul tycker jag.

Tv6 kl. 21,00.


Av agneta svensson - 9 oktober 2011 11:38

Ikväll jobbar jag sista passet denna helg. Börjar 14 och slutar 21,30. Jag är alldeles slut . Känner att jag har någon förkylning i kroppen igen.....Jobbigt detta. Men i morgon o på tisdag får jag vila ut. Ska bli skönt. Jag får stoppa i mig  alvedon idag så att jag orkar.

Ikväll missar jag Moreaus men jag ska se programmet på SVT.se sedan.  Vad bra att man kan kolla via nätet numera.

Ha en bra söndag.

Av agneta svensson - 7 oktober 2011 11:04

Hade min dotter hos mig igår hela dagen. Vi hade så trevligt. Vi tog en promenad på eftermiddagen sedan bjöd jag på mat och ett par glas rött. Vi spelade TP och hade himla roligt tillsammans.


Idag ska jag jobba igen, jobbar hela helgen. Börjar 15,00 och jobbar till 21,30 ikväll. Här spöregnar det just nu men det ska det inte göra enligt Vlt. Solen ska titta fram över Västerås. Men den hinner väl hälsa på ännu,Vi får hoppas att det iallafall är uppehåll när jag ska på cykeln.


Ha en bra fredag.

Skapa flashcards