Alla inlägg under oktober 2011

Av agneta svensson - 5 oktober 2011 16:44

Denna film vill jag se.

Av agneta svensson - 4 oktober 2011 10:55

Idag ska jag på utbildning mellan 13 - 16 sedan ska jag direkt till jobbet för att jobba fram till 21,30. Ska vara ledig onsd, torsd för att sedan jobba helgen.

Solen skiner och det blåser lite ser jag. Löven ramlar av träden och lägger sig som ett täcke på marken. Tänk att snart är träden alldeles kala.....

Av agneta svensson - 3 oktober 2011 12:36

Igår hade jag vilodag från datorn. Slog inte ens på den. Tog en promenad och andandes frisk luft. Annars var det en slappardag framför tv.n


Hittade en ny svart top istället för den röda tröjan. Glad blev jag för det, att jag hittade nåt.

   

Jag stöder bröstcancerfonden b la  genom detta armband som Lindex säljer för 79 kr.

  Ikväll ska jag jobba igen. Ska vara på gruppboendet och jobbar 15 - 20,00. Kan vara kul att byta våning ibland...


 

Av agneta svensson - 1 oktober 2011 09:06

Har nyligen klivit upp, känns som om jag blivit påkörd av en ångvält. Mycket spring på jobbet och en lång promenad hem är anledningen till det. Jag var med en väninna igår ut till kyrkogården. Hennes mamma har precis begravts så vi var och besökte graven sedan var vi till min mormor och morfars grav o satt en liten höstglöd....

Åkte bil till jobbet och därför fick jag gå hem i går kväll. Men vilken underbar sommarkväll det var. Hade bara en tunn skjorta på mig. 


På eftermiddagen ska jag och en väninna åka till Lindex på Hälla o byta min tröja. Sedan skjutsar min väninna mig direkt till en fest som jag ska på. Jag hinner nog inte in här igen idag men vi ses imorgon.


Ha en skön lördag......

Ovido - Quiz & Flashcards