Direktlänk till inlägg 27 november 2011

1,a Advent

Av agneta svensson - 27 november 2011 10:07

 

Usch...vilket väder idag. Regn och rusk...blåsigt. Mn nu är det sista dagen jag behöver ta mig ända bort till mitt nuvarande jobb. Hurra!!!!!! I kväll  slutar jag på mitt nuvarande jobb. Jobbar 14 - 21,30.


Önskar er alla en riktigt skön 1.a Advent med glögg och pepparkakaor och levande ljus.


 
 
Cina

Cina

27 november 2011 16:26

Ja detta väder är väl ändå ganska tråkigt fytusan.
Detta gör att jag har ONT i hela kroppen och jag som tyckte att jag vart ganska så bra.
Skönt att du har nära till jobbet sedan.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 november 2011 19:30

Grattis, hoppas du blev riktigt avtackad. Hoppas du kommer att trivas på ditt nya jobb. Samma väder här, regn och stormstyrka.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards