Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Pirls for Girls

Av agneta svensson - 28 november 2011 15:05

Jaha...nu är jag ledig fram till torsdag då jag börjar mitt nya jobb. Känns så bra. Så skönt att slippa denna långa otäcka väg till jobbet framöver.

Titta vilket vackert halsband jag fick av mina jobbarkompisar igår.....Pirls for Girls, heter märket. Visst är det fint.

TACK KÄRA NI....................Varje gång jag använder det så kommer jag ihåg er.

 


 
 
Ruth

Ruth

28 november 2011 16:21

En så gulligt halskedja du fick av dina jobbvänner. Passar fint under julen med den röda pärlan. Skönt för dig att vara ledig några dagar för att pyssla lite. Gott att slippa en otrevlig väg när du skall till jobbet framöver, att känna trygghet är viktigt.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 november 2011 07:14

Fint smycke,den tjejen som har firman bor här i stan och dom gör jättefina smycken.
Hoppas att du får en bra ledighet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

29 november 2011 13:58

Vilket fint smycke du fått, och såfint det är på bloggen, fina färger

http://prilyckans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards