Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Shopping mm

Av agneta svensson - 30 november 2011 19:02

Har varit med en väninna till erikslunds köpcenter. Handlat ett rött linne och ett par tights svarta, ser ut som skinn. Jättesköna.

Nu ska jag se på tv, halv åtta hos mig, från sverige till himlen och Berg flyttar in. Ikväll ska jag lägga mig i tid. Ska upp i morgon bitti. Börjar mitt nya jobb i morgon, går introduktion 7,30 - 14,15. Känns himla spännande ska jag säga.

 
 
lillis

lillis

1 december 2011 06:33

Lycka till på nya jobbet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

1 december 2011 08:05

Ha en trevlig dag på nya jobbet!
Kommer går bra.
Kramen.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards