Alla inlägg under december 2011

Av agneta svensson - 31 december 2011 06:34

Gääääsp................idag jobbar jag 7,30 - 15. Sedan blir det att fira Nyår med mig själv framför tv.n Det blir bl a Grevinnan och betjänten , förstås .I morgon börjar jag   7,00 så det blir till att ta det lugnt ikväll...........


Önskar er alla ett Gott Nytt År 2012!!!!!!!

Av agneta svensson - 29 december 2011 11:15

Min andra lediga dag idag....igår orkade jag ingenting. Helt slutkörd kände jag mig.....gah. Tog en liten promenad men kände av ryggen och ischias nerven så det var till och gå hem och vila och äta värktabletter. Dessa delade turer kommer att bli jobbiga för mig känner jag....annars blir det en vana så småningom. Nu ska jag ta mig en promenad , jag måste ut och få lite luft.

Av agneta svensson - 27 december 2011 06:30

Nu är jullediheten slut, suck. Igår var jag bara slapp och låg i soffan och tittade på film. Såå skönt.

Idag jobbar jag delad tur 7,30 - 13       16 - 21....fyfan.... hela dagen förstörd. Tror att det bara är sverigen i hela världen som har sådana vansinniga arbetstider fortfarande.....grrr.......................Ska gå hem under timmarna så att jag slipper jobbet en stund iallafall.gah

jaja....nu jobbar jag idag och sedan ska jag vara ledig två dagar....tack o lov......

Av agneta svensson - 25 december 2011 10:34

Hade en trevlig och mysig julafton tillsammans med min syster och hennes familj. Åt god mat och umgicks. Ääälskar julen.   Har precis ätit frukost, tänk att man får i sig mer mat fast man åt så mycket i går. Gah..............Kalle Moreaus skötte sig kanonbra och skulle gärna få vara julvärd nästa år med om ni frågar mig. Jag tittade på reprisen i morse.


På eftermiddagen kommer en väninna och hämtar upp mig med bilen. Är bjuden på mat hos henne idag och sedan blir det några drinkar och TP förstås.  Ska bli sååå trevligt.................

God fortsättning på er allihop.

Av agneta svensson - 24 december 2011 11:25

Ville bara visa upp de nya familjemedlemmarna i tomtefamiljen. Är de inte sööta. Fick dessa fina Ittala ljusstakar i julklapp från jobbet...Glad blev jag....  

   


Av agneta svensson - 24 december 2011 09:02

Kände mig lite kulen och hade ont i kroppen igår. Idag känner jag mig inte sämre men det känns som om jag har en förkylning på gång. Får hoppas att det går tillbaka. Det brukar inte bryta ut på mig så ofta.......

I dag ska jag traditionsenligt till min syster och hennes man och barn. Vi blir inte så många i år då mamma och hennes man  inte skulle komma då de hade valpar på G. Min dotter är sjuk och min son och sonhustru åker till stockholm i år.

Men det blir trevligt ändå, det brukar vi ha.

Nu ska jag l'äsa vlt och dricka kaffe  och ta en skinksmörgås, mums...........


Jag önskar alla mina bloggläsar en riktigt God Jul.   

Av agneta svensson - 23 december 2011 16:55

jaha....nu var det klart med handlingen. puust.............jag och min svärdotter åkte i morse kl.9,00 och vi var på ica maxi, apoteket, bolaget tati samt Nisses. Det var ganska mycket folk ute men vi åkte ju hem vi 14,00 så då  slapp vi nog den värsta trängseln. Nu har jag färgat håret med hjälp av min kära svärdotter som hade i färgen i håret.


Stackars min dotter som har åkt på magsjukan precis till jul. Så nu blir det bara jag som åker till min syrra och hennes familj. Min son och svärdotter åker till stockholm och firar  Jul med  hennes föräldrar detta år.


Nu ska jag ha en riktigt mysig uppesittar kväll framför tv.n Jag ska smaska på skinksmörgås mm ...Mmmmm.

Av agneta svensson - 22 december 2011 16:35

Popjustice en engelsk hitsida har listat Eric saade och popular på 3,e plats. De har listat de 45 bäst sålda singlarna i England  för 2011. Kul va? Och de menar att dessa är de bästa 2011.

http://www.popjustice.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5901&Itemid=9


Han är populär våran Eric...................Grattis`!!!!!


Skapa flashcards