Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Shopping och uppesittarkväll..............

Av agneta svensson - 23 december 2011 16:55

jaha....nu var det klart med handlingen. puust.............jag och min svärdotter åkte i morse kl.9,00 och vi var på ica maxi, apoteket, bolaget tati samt Nisses. Det var ganska mycket folk ute men vi åkte ju hem vi 14,00 så då  slapp vi nog den värsta trängseln. Nu har jag färgat håret med hjälp av min kära svärdotter som hade i färgen i håret.


Stackars min dotter som har åkt på magsjukan precis till jul. Så nu blir det bara jag som åker till min syrra och hennes familj. Min son och svärdotter åker till stockholm och firar  Jul med  hennes föräldrar detta år.


Nu ska jag ha en riktigt mysig uppesittar kväll framför tv.n Jag ska smaska på skinksmörgås mm ...Mmmmm.

 
 
lillis

lillis

24 december 2011 07:04

Vad skönt att få hjälp att färga håret.
Hoppas att din dotter kryar på sig snart
Önskar dig en riktigt God Jul
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 december 2011 08:40

Önskar dig en TREVLIG JULAFTON.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards