Direktlänk till inlägg 25 december 2011

God fortsättning

Av agneta svensson - 25 december 2011 10:34

Hade en trevlig och mysig julafton tillsammans med min syster och hennes familj. Åt god mat och umgicks. Ääälskar julen.   Har precis ätit frukost, tänk att man får i sig mer mat fast man åt så mycket i går. Gah..............Kalle Moreaus skötte sig kanonbra och skulle gärna få vara julvärd nästa år med om ni frågar mig. Jag tittade på reprisen i morse.


På eftermiddagen kommer en väninna och hämtar upp mig med bilen. Är bjuden på mat hos henne idag och sedan blir det några drinkar och TP förstås.  Ska bli sååå trevligt.................

God fortsättning på er allihop.

 
 
lillis

lillis

25 december 2011 12:08

Tycker oxå mycket om julen. Jag kan inte heller förstå att man får i sig så mycket mat
Hoppas att du får en bra dag med väninnan
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

25 december 2011 15:23

God fortsättning på julen!

Kram

http://blogg.birgittasplace.com

 
Cina

Cina

26 december 2011 08:13

Tycker att det nu är skönt att det är över.
Jag åt INTE mycket det ska jag säga.
Inget som smakar gott!

Önskar dig en God fortsättning!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 december 2011 10:44

Julen är så mysig, när man väl är framme vid dagen infinner det sig ett lugn som är obeskrivlig, då är det bara att njuta och slappa.
Gôtt att din julafton blev mysig, snart nyårsfirande.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards