Direktlänk till inlägg 27 december 2011

slut på julledighet och delad tur......

Av agneta svensson - 27 december 2011 06:30

Nu är jullediheten slut, suck. Igår var jag bara slapp och låg i soffan och tittade på film. Såå skönt.

Idag jobbar jag delad tur 7,30 - 13       16 - 21....fyfan.... hela dagen förstörd. Tror att det bara är sverigen i hela världen som har sådana vansinniga arbetstider fortfarande.....grrr.......................Ska gå hem under timmarna så att jag slipper jobbet en stund iallafall.gah

jaja....nu jobbar jag idag och sedan ska jag vara ledig två dagar....tack o lov......

 
 
lillis

lillis

27 december 2011 11:38

Fy vilken tråkig arbetstid du har, men skönt att du är ledig sen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

28 december 2011 09:19

Dessa delade turer är pest o pina att dom inte avskaffar dom.
Fattar inte men då behövs väl mer personal kan jag tro!
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards