Alla inlägg under december 2011

Av agneta svensson - 5 december 2011 17:36

Har gått jättebra på jobbet idag. Förvirringen är total och vilse går jag ibland men så är det att vara ny. Det ordnar sig så småningom.  Dagen gick fort trotts att jag jobbat 7,00 - 16,15. Inte alls lika jobbigt tycker jag som på mitt gamla jobb. <Det blir nog bra det här. Känns som om jag gjort rätt.

Av agneta svensson - 4 december 2011 10:10

I natt kunde jag inte sova . Låg och glodde på t v och råkade zappa fram till en underbar filmklassiker från 1966. Den onde , den gode, den fule. Sergio Leone som regissör och för musiken stod Ennio Morricone , kan ju inte bli bättre. Jodå.....underbara skådespelare, Clint Eastwood ,  som den gode,  Lee Van Cleef ,  som den onde och  Eli Wallach, som den fule. Eli är min favorit i denna film men de gör alla ett utmärkt jobb tillsammans. Vilken underbar film, den är rolig, spännande och har många överraskande scener. Vilken musik, oj, oj, oj...............Kan se den hur många gånger som hellst.

Av agneta svensson - 3 december 2011 19:41

Mötet igår var jättebra och trevligt. OJ, vadjag trivs med mina nya arbetskamrater. det känns toppen.

Vi hade gruppmöte på Björnön och vi blev bjudna på mat och kaffe. Jag åt kålpudding, mmmm...vad gott det var.  


Julbordet var toppen med massor av mat. Oj, oj, oj vad mätt man blir. Så trevligt och roligt att träffa mina fd arbetskamrater. Ett bra sätt att göra avslut på. Vi hade verkligen kul och vi fick skratta gott en hel del under kvällen..  

Här är en bild av några av mina arbetskamrater som satt vid mitt bord.

 


Idag har jag och en väninna varit på en kort promenad det var så blåsigt och ruggigt ute så det var inget skönt.

Vi gick till affären för jag var sugen på köttfärsbiffar. Visst.....När jag kom dit så hade jag tappat mina pengar efter vägen.Grrr...................100 kr. Det ringde och när jag tog upp telefon så måste pengarna ha ramlat ut. Hur dum får man bli, gah....Jaja....Blev så grinig på mig själv så det blev inget inköp alls, jag hade kunnat låna av min väninna men näää......jag bara tappade all lust till någonting. Det fick bli lax till middag för det hade jag hemma.

Nu blir det bara tv och soffan ikväll.

Av agneta svensson - 1 december 2011 17:05

Nu har jag jobbat första dagen på nya jobbet och yes............vad jag tror att jag kommer att trivas där.

Underbara arbetskamrater och inte alls så stressigt som jag haft det. Det är stort så förvirringen är stor då det gäller att hitta. Men det löser sig så småningom. Känner mig så lycklig och lättad just nu.


I morgon ska jag vara på gruppmöte på Björnön 8,00 - 16,00. Sedan är det bråttom hem ska ni veta för jag ska vara på

julbord med gamla jobbet klockan 18,00 på stadshotellet,Puust...................  

Skapa flashcards