Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Konståkning

Av agneta svensson - 27 januari 2012 09:36

Det gör mig mega förbannad att svt inte sänder konståknings em 2012. Grrrrr...............Det är knappts så det uppmärksammas alls av media. Det visas på tv4 sport och sjuan...hm. Förstår inte att man lägger så liten vikt vid denna sport. Vilka idrottsmän och kvinnor detta är. De ska kunna åka skridskor, dansa, ha balans, styrka mm vilka prestationer de gör på isen. oj,oj,oj..........Fick sporten mer uppmärksamhet så skulle de som tittar bli fler och intresset skulle absolut öka...Titta i andra länder som sänder fler tävlingar än bara em och vm på sina kanaler.


Nu har jag fått skrivit av mig min ilska...........grrr....................


Svensken Majarov....ligger på 9.onde plats efter herrarnas korta program igår.

 
 
lillis

lillis

27 januari 2012 12:42

Tycker oxå att det är knäppt, gillar konståkning mycket
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards