Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Dagen efter MF ...deltävling 3

Av agneta svensson - 19 februari 2012 10:07

Jag tycker att låtarna som gick vidare igår var helt rätt. Till Final gick de bästa låtarna i tävlingen.

Molly ägde och det var inget snack om saken. Ranelid och Sara Lis framträdande var så annorlunda, och

nu i vintertider behöver vi lite värme , kärlek och mirakel. Detta bidrag kommer att liva upp finalen en hel del.


Förutom dessa två låtar så vet jag inte vilka andra som skulle ha röstats fram. Vilka andra var med handen på hjärtat värda att gå till final????


Till 2.a chansen gick ju Youngblood......helt rätt att de inte gick till final då deras sång sög....De var bättre på repet och då trodde jag på dem till final.

Till 2.a chansen gick också Andreas Johnsson med en stulen låt eller vad tycker ni? Lyssna och jämför.

Suede är då 100 gånger bättre...............

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards