Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Resultat delfinal 4

Av agneta svensson - 25 februari 2012 21:56

Jaha då har vi ett resultat i delfinal 4.


Till Final gick: Lisa Miskovsky och Danny.


Till 2.a Chansen gick: Christer Sjögren o. Lotta Engberg samt Dynazty.


5.e plats: Charlotte Perrelli


6.e plats: Axel Algmark

7.e plats: Hanna Lindbladh

8.e plats : OPA


Inte mycket att orda om detta. Skrällen stod Lisa Miskovsky för ikväll...Vem hade trott det. Låten är inte dålig

men är ett sömnpiller   i denna tävling tycker jag....Nej...då gillade jag Perrelli bättre..men, men...man får

inte alltid som man vill...En sak till .....Dynazty har vi väl snart glömt iallafall...    Och som jag tidigare

skrivit så ska man aldrig räkna bort gamla schlagers....se bara på Lotta o Christer.....Danny var redan klar efter

förhandslyssningen men jag tycket han sög när han sjöng...nerver eller dålig medhörning??? jaja...det gick vägen

ändå med ett snyggt nummer.


Nu ska jag sova, ska jobba imorgon heela......dagen. Herrrregud..................


 
 
Cina

Cina

26 februari 2012 10:46

Måste erkänna att jag er ett stort fan av Lotta E och Christer S så det var roligt att det gick vidare. Resten njaaaa inte i min smak iallafall.
Tur att smaken är som baken.
Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards