Alla inlägg under juli 2012

Av agneta svensson - 27 juli 2012 22:34

Wow.....vilken mäktig invigning. Enormt bra. Vilka rysningar. Huha.....nån tår blev det också. Så mäktigt altså. Nä.....nu ska jag fortsätta titta.....bra gjort storbrittanien.oj, vad kul med os, äntligen.

Av agneta svensson - 27 juli 2012 14:44

Ryttaren Rolf-Göran Bengtsson blir Sveriges fanbärare under OS-invigningen på Olympiastadion i London på fredagen.

För Jamaica är det förstås Usain Bolt........................  

 

Av agneta svensson - 27 juli 2012 10:52

Äntligen är OS här. Ikväll kl. 22.00 ska jag se invigningen på svt 1. Jobbar till 21.00 så det blir perfekt.....Jobbar hela helgen så jag får titta s¨mycket jag bara hinner på ledig tid.  . .....Ha en trevlig helg. Får se om jag hinner in här nåt under helgen .....

Av agneta svensson - 23 juli 2012 22:09

Nu är det dokumentär om Usain BOlt på svt 24.........första delen av två. Intressant som bara den. Måste jag se.

Av agneta svensson - 17 juli 2012 17:36

sitter på balkongen och undersöker min tab.......himla kul alltså. Är fortfarande inte helt ok från förkylningen....det tar väl sin tid. Blir hemma några dagar till från jobbet men på fredag hoppas jag vara igång igen. Spelar wordfeud med min dotter.....så himla kul. Jah....då var man fast i detta då.för ersom inte vet vad det är så är det som ahlfapet.....ha en bra kväll.

Av agneta svensson - 16 juli 2012 11:30

Oj, vad bra den engelska serien om barnmorskan var. Den var efter en självbiografi. Synd att den är slut. Den bästa serien på länge måste jag säga. tänk att engelska serier oftast är så himla bra. Mår fortfarande inte bra men det börjar gå åt rätt håll, blir hemma några dagar till från jobbet. Suck. Och förlorar massor med pengar..........grr........det är inte klokt att man ska få så mycket avdrag på lön när man ä sjuk o allra hellst då du jobbar inom vården med mycket smittor.....grrr...........

Av agneta svensson - 15 juli 2012 18:52

Oj......vad jag har krånglat med denna tab som jag har införskaffat. Vilket jobb med att klura ut hur jag skulle komma ut på trådlöst genom min reuter. Grr......nu är jag iallafall ute......skriver på min tab nu här på boggen. Började jobba igen i måndags och i fredags blev jag Sjuk........feber, ont i halsen.suck.........vi hörs snart igen.

Skapa flashcards