Alla inlägg under augusti 2012

Av agneta svensson - 26 augusti 2012 18:49

urklipp från MF facebook


  

Av agneta svensson - 22 augusti 2012 21:40

Oj,oj,oj........vad bra Dallas är. Så himla kul med alla intriger. Och JR är såå bra....hahaha

Av agneta svensson - 19 augusti 2012 15:36

Hade en trevlig kväll med Annelen o Anne igår. vi åt fläskfile, mums o det blev en hel del vin, prat o skratt. Det känns i kroppen idag, hahaha. Nu ligger jag i soffan o tittar på tv.....en myssöndag.

Av agneta svensson - 18 augusti 2012 11:44

Hallå där!


Det är stiltje på min blogg för närvarande....Men ska väl återfå lusten och krafterna igen inom snar framtid... 

Passar på att njuta av sommaren som fortfarande är här med värme , sol och regn. Ser att en del har höstkläder redan...hur orkar man gå i jackor redan nu? Snart nog kommer hösten och kylan. Ännu är det sommar.


Nu ska jag fixa lite här hemma. Idag får jag besök av en av mina väninnor. Vi ska äta och dricka gott Och förstås skvallra lite om allt möjligt. Jag bara älskar att skvallra............hahaha......


Ha en skön lördag.......

Av agneta svensson - 17 augusti 2012 09:41

Underbart........nu är jag ledig tre hela dagar. Solen skiner o jag ska gå ut om en stund. Ev. Blir det en tur till hamnen. Ännu är sommaren här och jag ska fortsätta njuta så länge det bara går.....

Gjorde en översyn häromdagen i min garderob, upptäckte att här måste inhandlas nya höstkläder. Vad hade jag på mig förra året? Gah...

Av agneta svensson - 13 augusti 2012 10:52

Ser fram emot nya stjärnorna på slottet.


Årets "Stjärnorna på slottet" spelas in på Bäckaskog slott utanför Kristianstad i Skåne.

I år deltar Ewa Fröling, 60, Robert Gustafsson, 48, Claes Malmberg, 51, Barbro "Lill-Babs" Svensson, 73, och Philip Zandén.


Snart drar Dallas igång med nya avsnitt också, ska bli himla kul.


Ikväll är det premiär på Superstars celeb, svenska idrottsmän och kvinnor tävlar mot varandra. Det finns även en annan kändis med i varje lag. Programmet hette tidigare Superstars.


Ikväll är det också premiär för Patrik Sjöberg med sitt program , Patrik möter. Han intrevjuar utländska o svenska idrottsstjärnor. Och han ska också tävla mot dem i olika sporter....Kan bli bra.

Av agneta svensson - 13 augusti 2012 10:47

 


jaha.....suck då var det över för denna gången då sommar os 2012. Det har varit ett bra os för sveriges del trotts att vi inte lyckades knipa en enda medalj i friidrott. vi lyckades ta 8 medaljer. 3 brons,, 4 silver, och 1 guld. Storbrittanien gjorde ett bra Os och publiken var strålande med På noterna.


Avslutningen var bra med :-)många artister o bra musik. Härligt med hyllningar till John Lennon o Freddie mercury och wow vilket gitarrsolo han gjorde, Brian May från Queen.


En stor eloge också till SVT som verkligen har gjort ett bra jobb under detta os. Och Andreas Pops , vilken trygg och mysig kille det är. Han är bara så bäst......


Nu är os elden släckt i London och 2016 är Det Brassilien som står värld för sommar os. Ser vi fram emot.



Av agneta svensson - 12 augusti 2012 17:37

skitbra spelat sverige. Men tyvärr.....Frnkrike vann o tog guld. Sverige får silver. 21-22 blev resultatet.

Ovido - Quiz & Flashcards