Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Melodifestivalen 2012 ...tankar

Av agneta svensson - 19 oktober 2012 12:43

Nu är det mycket spekulationer i pressen om vilka som ska delta i mellot 2013. Jag väntar med att presentera dessa då det är klart och konstaterat av SVT.

Spännande är det iallafall. Vissa av namnen de räknat upp vill jag inte alls ha med i tävlingen men det är väl ett bevis på att det är ont om bra artister i Sverige som vill ställa upp.....Om de kommer med vill säga. Men vilka vill jag se då ....jo:


Carola

Lars winnerbäck

Roger Pontare

Hepstars

Gunther

Barbro lillbabs svensson

Lasse Berghagen

Abba

Freddie Wadling

Björn skifs

Dr Alban

Jan Johansen

Joakim Thåström

Lill Lindfors

Robyn

Tomas Dileva

Eldkvarn

Pugh Rogefeldt

 Kent

Peter LeMarc

Amanda Fondell

Basshunter

Darin

Laleh

Linnea Olsson

Linnea Henriksson

Depoortes

Jill Johnsson

September

Agnes

Tove Styrke

Kleerup

Ola

Fame

Moa Lignell


Är några av de namn som skulle bli intressanta........





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards