Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Melodifestivalen 2013

Av agneta svensson - 24 oktober 2012 11:08

I dag kl. 11,00 avslöjades 2013.s programledare i Melodifestivalen på Svt,se.

Programledarna blir Gina Dirawi och Danny. Gina var ju en av programledarna förra året och Danny har ju tävlat några år och de senaste två åren kommit 2,a i mello. Vad jag tycker om programledarna.......Nja......vet inte vad jag ska tycka riktigt........ Tråkigt med samma programledare som förra året , tycker jag....så jävla bra var hon inte tycker då jag. Och så Danny.......tröstpris kanske inte vet jag......Men han är ju ny för rollen iallafall.

 
 
Mufflom

Mufflom

25 oktober 2012 16:25

Gillar du programledarna......får de godkänt.........

http://www.doggbloggen.blogg.se

agneta svensson

25 oktober 2012 19:08

Nja.....vet inte vad jag tycker ....men jag tycker att det är tråkigt ned samma som förra året. Gina tycker jag blivit något överskattad....men , men...Danny fick väl sitt tröstpris nu då....efter att kommit 2.a två år i rad....

Det blir väl bra....säkert. men visst är jag lite besviken...det är jag...Lite ospännande känns det.




Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards