Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Deltävling 4

Av agneta svensson - 23 februari 2013 21:32

Till Final:

Ulrik Munther

Ralf Gyllenhammar


Till 2.a chansen:

Robin Stjernberg

Behrang Miri


Äntligen röstar folk på bra låtar.  Nu håller jag tummarna för Robin Stjernberg att han tar sig till

final genom andra chansen. Där har han bäst låt tycker jag och vilken röst han har. Heja, Robin.


Behrangs låt är ett plagiat rakt av ....2010 ställde frankrike upp med Alle, alle..o den

låter likadant tycker då jag...fast france var bättre......Så den bör stanna i andra chansen


Ralf sjunger en sjuhelsickes bra rockballad....wow.....its buuuurning......Kul att den gick till final

Ulrik har också en helt okey låt tycker jag värd att gå till final......men jag gillade Robins låt bättre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards