Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

VM konståkning 2013

Av agneta svensson - 16 mars 2013 09:00

RESULTAT KONSTÅKNING VM 2013 , Par fria programmet:


1. Tatania Volosozhar/Maxim Trankov. Ryssland

2. Aliona Savchenko/Robin Szolkowy, Tyskland

3. Megan Duhamel/Eric Radford, Canada

4. Qing Pang/Jian Tong , Kina

5. Kirsten Moore/Dylan Moscovitch, Canada


Yoko Kavaguti/Alexander Smirnov, Ryssland låg 4.a inför fria programmet. Slutade på 7.e plats.

Mina favoriter från Frankrike Vanessa James/Morgan Cipress slutade på en 8.e plats.


Resultat herrar friåkning:

1. Patrick Chan, Canada

2. Denis Ten, Kazakstan........vilken skräll...så roligt.

3. Javier Fernandez, Spanien




18. Alexander Majorov, Sverige


Mina favoriter Daisuke Takahachi, Japan kom på en 8.e plats. Brian Joubert, Frankrike slutade på en 10 plats. Florent Amodio, Frankrike misslyckade alldeles och såg bara trött ut. Slutade på 15 plats.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards