Direktlänk till inlägg 28 mars 2013

Funderingar

Av agneta svensson - 28 mars 2013 11:39

Lite funderingar :


Varför tycker Yohio att det redan är jobbigt med all uppmärksamhet....hm...löjligt om han tänker bli artist.

Kanske ska han sadla om.


Robin Stjernberg tänker göra om en hel del i sitt vinnarnummer. Hm....Var försiktig...ska man ändra på ett vinnarkoncept?..


Varför får denna Robinson Robban den uppmärksamhet han får......vad har han gjort för att förtjäna att vara

kändis......Vill inte se honom i Lets dance. Måste vara artisttorka.


Kul att Lill Lindfors är klar för Så mycket bättre.........


Lasse Åberg, Malena Ernman och Claes Månsson är klara för "Stjärnorna på slottet",Känns bra....


Läser Charlotte Perrellis blogg....undrar varför hennes nya karl alltid ska vara med på bild...även i tidningar.

Undrar varför han alltid är med på hennes uppdrag.....

Gillar väl att synas i rampljuset.....


Obehagligt med Bards attacker mot Henemark....Vad står detta för.....Även om hon är en nolla i mina ögon.


Snart kommer mina omdömen om Esc 2013. Vilka är mina favoriter i år mm..........................


Önskar er alla en Glad Påsk!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards