Alla inlägg under april 2013

Av agneta svensson - 23 april 2013 18:11

Imorgon släpper Robin Stjernberg FOR THE BETTER Epn......Här är ett smakprov på låtarna:


Gillar ni låtarna? Det gör jag. Denna måste jag ha och lyssna på i mina lurar.

Av agneta svensson - 22 april 2013 20:34

Näää.............vilket skit. Rent ut sagt. Vad talar jag om jo, årets inför ESC 2013. Kvinnan i programmet som jag inte ens vet eller vill veta vad hon heter var sämst. Pratade i mun på alla ....nej fy säger jag. Så onaturlig men skulle verka naturlig o världsvan. Resten verkade inte ens intresserade av sitt jobb. ...Nej, usch SVt....tillbaka med gamla konceptet och andra paneldeltagare....o programledare.

esc
Av agneta svensson - 21 april 2013 20:44

I kväll startar inför ESC 2013 klockan 21 i 1.an Det ska jag titta på.  

esc
Av agneta svensson - 10 april 2013 11:52

Vad har Jean Paul Gaultier med ESC 2013 att göra frågar ni nog er. Jo han ska skapa den klänning

som Petra Mede ska bära på ESC i Malmö. Det ni. Vem vill inte bära en kreation från honom....

 

esc
Ovido - Quiz & Flashcards