Alla inlägg under oktober 2013

Av agneta svensson - 29 oktober 2013 10:03

Klara för tävlingen: MF 2014

Enl. uppgifter fr Expressen.se

Panetoz

J.E.M, med låt skriven av Thomas G:son och Peter Boström.

Outtrigger, med låt skriven tillsammans med Linnea och Joy Debb och Anton Malmberg Hård af Segerstad.

Oscar Zia

Eko, vann talangtävlingen Svensktoppen nästa och är därmed garanterade en plats i Melodifestivalen.


Detta känns himla ointressant just nu.....  

Av agneta svensson - 19 oktober 2013 10:57

Igår släpptes videon till Robin Stjernbergs sprillans nya singel Pieces,från albumet med samma namn.

Och vad jag älskar den här låten, passar Robins röst som en smäck. Den är skriven av Robin själv tillsammans med Mattias Frändå, Johan Åsgärde och Oliver Lundström. Denna ballad måste ju bli en hit...eller hur...Vad säger ni?

Av agneta svensson - 8 oktober 2013 18:27

Det är lite glest mellan inläggen här just nu. Men det ska bli bättring så småningom.   Lovar....


Jag tittar inte på körslaget i år , då jag tycker allt blir blase`efter några gånger. Allt upprepas bara o man tycker man redan sett det. Men på lördag ska jag titta . Då är nämligen Carola med   ska bli kul . Som ni vet så är hon en av mina stora idoler.


Här är en bild från 2006 då jag var på hennes konsert här i Västerås.

 


Skapa flashcards