Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Melodifestivalen 2014

Av agneta svensson - 6 november 2013 10:28

Enligt aftonbladet är dessa också klara för Mellot 2014:


     

   


Sanna, CajsaStina och Martin kan ju vara nåt.  Vore kul om Sanna Nielsen har en riktigt bra låt o  vinner i ¨år.  Judit o Judit kan bli ett kul inslag i tävlingen. Sist Martin var med( 2005 tror jag) så gick det inget vidare.....kom långt ner i listan på ESC.

 
 
mufflo

mufflo

6 november 2013 20:16

CajsaStina.låter intressant............

http://doggbloggen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Skapa flashcards