Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Färgat ögonfransarna

Av agneta svensson - 9 maj 2011 20:22

Hm.....Färgade mina ögonbryn för ca en vecka sedan o det blev toppenbra. Men tillbehören med färgvätskan var då inte bra. Fick pensla på flera gånger innan det tog. Idag färgade jag mina ögonfransar och det var samma problem här men det blev inte alls bra...syns knappt.


Ja använde Depend ögonfransfärgning. Tillbehören så som borsten tex den tog inte upp vätskan ordentlig o det var svårt att få färgmedlet att fastna på borsten. Sedan var det svårt att röra vätskan slät o fin ...det blev små klumpar kvar o det är ju inte bra.Grrr


Jag ska göra ett nytt försök på fransarna i morgon, ska använda något annat än den medskickade borsten. Är det någon av er som har förslag på ett bättre märke kanske??

 
 
lillis

lillis

10 maj 2011 07:06

Har försökt några gånger att färga fransarna men jag får inte till det, jag har andvänt samma märke som dig
Ha en bra och skön dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 maj 2011 09:16

Har aldrig färgat mina ögonfransar, så jag kan inte ge dig tips och råd. Hoppas du lyckas nästagång. Ha en varm och fin dag.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

10 maj 2011 18:54

Även jag har detta hemma men har inte kommit till skott att göra det ännu.
Men kan man inte ta en borste från en maskaran och pensla på med. Precis som man gör när man målar sig???

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

agneta svensson

10 maj 2011 18:57

Ja, jag har funderat på det. Men jag vill inte använda mascaraborsten jag använder nu...Får vänta tills den tar slut.
Tack för tipset

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards