Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

tankar.....Efter

Av agneta svensson - 15 maj 2011 12:17

Ja, det var verkligen en spännande final. Kunde gått hur som hellst. Inget var givet och det var kul tycker jag....Azerbaijan i all ära men inte var väl det årets bästa låt...och inte sämsta heller.

Italien?????? Fattar ingenting, men jazz är inte min cup of the.....I allafall inte den låten...gah...

Är glad över Sveriges 3.plats placering den bästa sen Perrelli vann i Israel 1999 tror jag att det var. Det är Sveriges team värda. Men jag anser fortfarande att Sverige, Eric Saade var bäst av ovanstående länder o bidrag....

Flera av förhandsfavoriterna föll långt ner i listan....Bosnien - Herzegovina 6 plats

Irland 8, Tyskland 10, Storbrittanien 11, Ungern 22.a och Frankrike endast på 15 plats.

De andra nordiska länderna placerade sig

Finland 21 plats

Island 20 plats

Danmark 5.e plats


Grattis till Eric Saade o co igen........  


Nu ser jag fram emot nästa års melodifestival och ESC som kommer att sändas i Azerbaijan...Det blir spännande. Jag tror att det blir stort.

esc
 
 
Ruth

Ruth

15 maj 2011 13:01

Det var en rysare i gårkväll, jag tycker trotts allt att Saade var vinnaren, men vinnarlåten var ju också till stora delar Svenskt, så det syns att vi kan musik.
Skitväder här i dag det regnar stup i minuten (inte kvarten), så i dag blir det till att hålla sig inomhus, men det behövs det också.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards