Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Ögonbryn o ögonfransar

Av agneta svensson - 16 maj 2011 11:10

Som jag tidigare skrivit så har jag färgat mina ögonbryn o ögonfransar med Depend. Ögonbrynen blev superbra men nu har jag färgat ögonfransarna två gånger men det syns jättelite. Färgen jag använt är brun, ska köpa svart färg till ögonfransarna så kanske det syns mer. ...Återkommer om detta i ett senare inlägg. Kanske provar jag ett annat märke också , vi får se.

Något som jag känner att jag måste prova framöver är mirakelmedlet Revitalach, ögonfransnäring..Har läst på flera bloggar o tidningar att detta ska ge längre o tjockare ögonfransar.

En produkt som tagits fram av en amerikansk läkare vars fru tappat sina ögonfransar efter att ha genomgått en strålbehandling. Produkten sägs få fransarna att växa och bli tätare inom 3-10 veckor.

Nu kostar denna produkt ganska mycket 900 - 1300 kr men fungerar det så är det ju värt denna summa.

 

Depend säljer också en ögonfransnäring som är betydligt billigare, under 100 lappen. Men är den lika bra? Där går meningarna isär. Är det någon som testat dessa produkter.

Ska inhandla den billigare produkten först , återkommer i ett senare inlägg om detta.

 

 
 
lillis

lillis

16 maj 2011 11:46

Jag har prövat Depend (svart) på ögonfransarna men jag tyckte inte att det blev något bra, är ju värt att pröva något annat
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

16 maj 2011 17:16

Intressant! Kul att testa nya produkter!

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

17 maj 2011 19:04

Tycker nog att detta är alldeles för dyrt o kleta på ögonfransarna.
Men jag vet att det funkar har följt en blogg o sett resultatet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 maj 2011 21:49

Har aldrig testat sådana prepparat, men skulle nog i 1:a hand testa den billigare produkten, den andra var svindyr hujedamig så mycket roligt man kan ha för den summan.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards