Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

ledig....

Av agneta svensson - 18 maj 2011 16:35

Är ledig idag o i morgon. Sedan jobbar jag hela helgen. Idag har vi haft ganska fint väder här i Västerås. Solen har varit framme.

Min son och jag har varit och handlat till några boende på jobbet...sedan var vi till jobbet med inköpen. Det var kris med snus till en av dem...Annars handlar vi ju inte på fritiden. Men ingen regel utan undantag.....Sedan visade jag runt min son på jobbet, han fick se alla våra djur.  Vi har ju djur o naturprofil på jobbet. Det finns fiskar, fåglar, katter, kaniner. Snart kommer hönsen också och då får vi färska ägg till frukost.

Ikv'äll är det ett program om katter kl. 18.00 på svt2, Kattens vetenskap, Vad är katten för varelse egentligen. Ska bli intressant att se.

 
 
Ruth

Ruth

18 maj 2011 20:14

Så himla roligt för dom boende att det finns djur, ett nutänkande i tiden för att få trevnad.
Man kan ju inte strunta i att köpa snus till en boende, vilken pina han skulle få genomlida om det tog slut, gullig var du som fixade detta.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 maj 2011 07:22

Önskar dig en bra och skön ledighet
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

19 maj 2011 10:12

Verkar vara ett trevligt och omvårdat ställe du jobbar på.
Jag älskar katter :)

Kramen

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards