Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Färgat ögonfransarna igen...............

Av agneta svensson - 19 maj 2011 16:13

Har färgat mina ögonfransar igen, men ingen större skillnad. Nu ska jag prova med svart....Det ser bättre ut nu än innan men jag tycker att det är för lite färg iallafall.

Nu kan jag gå ut utan att måla mig, så skönt.....

 
 
lillis

lillis

19 maj 2011 17:07

Pröva med svart en gång så får du se hur det blir, annars så får du byta märke
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

19 maj 2011 23:22

Vill tro att du har fått tunnare ögongransar, oftast blir det så med åren, svart är nog det som gäller, lycka till !
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards