Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Anna Travis igår och gjort idag................

Av agneta svensson - 2 juni 2011 17:02

Tittade på Anna Travis igår kväll. Det är en engelsk kriminalare som jag gillar skarpt. Gillar när det är människor som ser ut som vanliga människor, om ni förstår vad jag menar. Har ni inte sett serien så rekommenderar jag den.


Idag har jag varit ledig och bytt till sommargardiner i alla rum , så härligt. Jag har även färgat mina ögonfransar igen med svart färg denna gången. Vet inte om jag tycker att det blev någon skillnad mot brunt......hm...

 
 
lillis

lillis

2 juni 2011 18:18

Har inte sett serien men får kolla på den nästa gång.
Så skönt att få byta gardiner.
Tycker att det är svårt när man ska färga ögonfransarna säger som dig det syns ingen skillnad
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 juni 2011 19:42

Tittar inte på den, tittar aldrig på kriminalare eller däckare, det har jag fått nog av, tycker inte det är annat en panpang, mord, misshandel och elände. Glatt och romantiskt skall det vara för mig hehe.
Ha en fin kväll / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

2 juni 2011 21:07

Jag förstår vad du menar ;)
Hoppas på härliga sommarvarma dagar framöver.

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards