Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Sommar,..mm

Av agneta svensson - 3 juni 2011 12:18

Sommaren är äntligen tillbaka igen med sol och värme  . Underbart...

Idag kan jag cykla med sandaler och linne, tralala........Ska till jobbet alldeles strax , börjar 14 och slutar 21,30 ikväll. Jobbar hela helgen och nästa med för att jag ska få vara ledig helgen före semestern. Tänk att det bara är två veckor kvar att jobba, ska bli så skönt med semester. den längtar jag till... 

 
 
lillis

lillis

3 juni 2011 12:36

Visst har vi en härlig dag så varmt och skönt
Vad skönt att du snart har semester
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

3 juni 2011 13:25

Inte riktigt så varmt har vi...men det kommer väl så småningom. Ha en bra helg!

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 juni 2011 17:58

Hoppas att du får en fin em/kväll på jobbet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 juni 2011 18:12

Det har varit på tok för varmt i dag, jag trivs inte dagar som denna och lika varmt skall det bli i morgon också, ute kan man inte vara och för svettigt att göra något inne, så nu börjar min klagan.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards