Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Åskvarning och sommarblomster

Av agneta svensson - 8 juni 2011 10:23

Idag är det varmt och kvavt här i stan. Puust........Åskvarning till eftermiddagen, usch....har ångest över det. Är så himla rädd för åska, tvi vale. Ska jobba ikväll, börjar 13,30, ska nog cykla tidigare så jag hinner fram före det eventuella åskvädret.

Varit till affären nyss, köpt lite saker till studenten på fredag. Min systers ena son tar studenten då. Skickade även iväg ett vykort till samma son då han fyller år i morgon.

Mycket som händer för honom dessa dagar.


Här är lite bilder på sommarblommor tagna hos min son och sonhustru:

       

 
 
gerty

gerty

8 juni 2011 11:01

Så fina bilder du visar, hoppas att du slipper åskvädret

http://bloggplasten.se

 
lillis

lillis

8 juni 2011 12:38

Här har du en till som är åskrädd.
Så många vackra blommor du plåtat
Ha en bra dag på jobbet
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

8 juni 2011 19:25

Jag hatar också åska, det är vidrigt. hoppas du inte glömde plocka ur alla kontakter innan det bar iväg till jobbet.
Sommarens blommor är så vackra, man kan inte låta bli att fota dom, en fröjd för ögat som gör en glad.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

9 juni 2011 15:59

Ingen åska än tack o lov.
Regn kan det få komma men inte åska.
Hoppas du får en fin em/kväll på jobbet!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

9 juni 2011 18:23

Vilka härliga bilder på sommarblomster!
Hoppas ni slipper åskväder...Det är så jobbigt och otäckt med åska!

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards