Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

I städtagen

Av agneta svensson - 19 juni 2011 10:30

Igår kom jag inte in på bloggen...grr.....så jag kunde inte skriva något.

Men jag städade i garderoberna och det blev två stora sopsäckar med kläder att slänga....Oj vad plats jag fick i mina garderober och lådor nu. Varför spar man sånt som man aldrig använder????? Underligt. Jag har varit optimistisk också och trott att jag ska komma i mina kläder som jag hade för några år sedan då jag var smal...Men har nu insett att så blir det aldrig. Kroppen förändrades när jag slutade röka för 4 år sedan och samtidigt kom i övergångsåldern, gah. Bara att acceptera...

Idag ska jag torka av alla lister och skåp i lägenheten....och ta badrummet....Bra väder till detta. Vi har mulet idag med.

 
 
lillis

lillis

19 juni 2011 11:17

Vad du städar och fejar och få rensa graderoben ärju en höjdare, är oxå en sån som sparar kläder som jag tror att jag kommer i men det är ett minne blott
Ha nu en skön semester och njut av bara sjutton
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

19 juni 2011 21:55

Härligt du fick ihop 2 säckar
Lustigt man ska gå upp i vikt om man slutar röka
Har ej börjat
Ha en fin kväll

http://www.kaffehornan.se

 
Ruth

Ruth

19 juni 2011 22:41

Hahaha, det där fenomenet med en garderob där man inte kan flytta galgerna i sidled känner jag igen. Jag rensade bort kläder för ett par år sedan som inte hade använts på flera år, men kunde inte göra mig av med dom. Konstig nog så känns det som en befrielse efteråt när jag såg alla plastsäckar hämtades vid grindhålet av en uppsamlare. Tror vi flesta har det på detta viset. Grattis för att du lyckades rensa också.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Birgitta

Birgitta

20 juni 2011 19:26

Bra jobbat Agge :)
Man sparar så himla mycket kläder, men nu har jag börjat rensa upp ordentligt också :)

Kram

http://birgittab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av agneta svensson - 30 november 2013 13:56

Underbart med barnbarn. Loke är mitt första barnbarn och så älskat och välkommet. I fredags var jag med Loke och hans mamma på babysim. Så underbar upplevelse det var.   Det här är mina killar på deras första killkväll......   ...

Av agneta svensson - 28 november 2013 11:43

Deltävling 3, Göteborg 15/2 • All We AreArtist: State of DramaLåtskrivare: Göran Werner, Sanken Sandqvist, Emil Gullhamn, Sebastian Hallifax • Around the WorldArtist: dr. alban & Jessica FolckerLåtskrivare: dr. alban, Jakke Erixson, Karl...

Av agneta svensson - 26 november 2013 11:46


Deltävling 1 – Malmö – 1:a februari 2014: Mahan Moin, “Aleo”(Mahan Moin, Anderz Wrethov) Alvaro Estrella, “Bedroom”(Jakke Erixson, Jon Bordon, Lauren Francis, Kristofer Östergren) Linus Svenning, “Bröde...

Ovido - Quiz & Flashcards